Flevobike GreenMachine op Marktplaats aangeboden (gestolen??

Hier kan je gezellig kletsen
Bericht
Auteur
Wim -de roetsende
Kopman
Leeftijd: 50
Postcode: 7204CV
Contacteer:

Flevobike GreenMachine op Marktplaats aangeboden (gestolen??

#1 Berichtdoor Wim -de roetsende » za 19 dec 2015, 11:59

Op Marktplaats wordt een Flevobike Greemachine aangeboden.
Op het blog van VeloTejo (http://velotejo.blogspot.nl/2015/12/ber ... bezem.html) wordt een bezoek aan de verkoper beschreven.
Het verhaal is grappig beschreven, maar het is en blijft toch een raar verhaal.
Is deze fiets gestolen of is dit gewoon iemand die echt geen flauw idee heeft wat hij aan het verkopen is.

Onderstaande tekst komt van VeloTejo zijn blog:
De fiets zou van 2014 zijn, maar volgens het chassisnummer blijkt het een fiets van 2006 te zijn.
De fiets heeft altijd binnen gestaan en is maar twee keer gebruikt, maar er is sprake van flinke slijtage, beschadigingen en gecorrodeerde schroefjes.
De fiets is maar twee keer gebruikt, toch heeft de eigenaar er nieuwe banden opgelegd.

Ik heb de verkoper ook gemaild. De man had opeens een andere naam en na nog een mailtje had hij weer een andere naam (Johan, Egbert en Bertus).
Nu blijkt de fiets opeens 4 jaar oud te zijn en kost €2250,- Een dag later is de advertentie verwijderd en staat er een nieuwe advertentie onder een andere naam. De fiets kost nu weer €2500,-

Zijn antwoorden zijn heel vaag en hij mailt direct de volgende dag weer terug of ik nog interesse heb in de fiets, terwijl hij nog niet of nauwelijks antwoord heeft gegeven op mijn vragen. Ik heb hem nu gemaild dat ik het verhaal niet vertrouw en dat ik dit bericht hier ga plaatsen. Ik ben benieuwd.
Wim -de roetsende

Carbon Thys 209 Rowingbike - Carbon Quest XS45 - Challenge Seiran 26" - Challenge Taifun 20"

roeifiets& QuestXS --> Blog

Terug naar “Babbelhoek”