Het is nu wo 08 sep 2010, 2:47

Alle tijden zijn GMT + 2 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 2 berichten ] 

het lidgeld... hoever mag ik gaan
vijf euro voor de verzekering alleen vind ik al meer dan genoeg 0%  0%  [ 0 ]
mag wel wat hoger (1of2euro) voor kleine onkosten 26%  26%  [ 5 ]
mag gerust opgetrokken worden tot 10 euro zonder verplichting van bijkomende voordelen 32%  32%  [ 6 ]
als het 10 euro wordt, dan tenminste met een paar extra interessante voordelen 21%  21%  [ 4 ]
ik spreek me daar liever niet over uit 0%  0%  [ 0 ]
trek ik me niets van aan, zolang we ons maar blijven amuseren 21%  21%  [ 4 ]
Totaal aantal stemmen : 19
Auteur Bericht
 Berichttitel: was wielerfederaties nu poll voor lidgeld
BerichtGeplaatst: do 29 jul 2010, 16:54 
General Manager

Edje schreef:
Wat betreft de terug betaling van de ziekenkassen van het lidgeld klopt het niet helemaal.

Na wat rondgemail en telefoneren kunnen wij ook paieren opmaken vanaf volgend jaar om de ziekenkassen te laten terug betalen, maar dit hangt af van ziekenkas, provincie, leeftijd.

Voor volgend jaar wil ik deze forumulieren wel invullen en bij jullie lidkaarten mee opsturen, eerst zullen we dan nog een stempel moeten laten maken.

als we dit gedaan kunnen krijgen zal het voor een deel van de liggers een groot voordeel zijn;
ik ben bereid nog meer voordelen te zoeken voor gentse liggers, ze vinden is natuurlijk een ander verhaal :-)

maar zou de doorsnee gentse (sportievak)ligger er in dat geval probleem mee hebbel als het lidgeld met 1 of 2 euro stijgt voor onkosten zoals postzegels, stempels, enveloppen... te dekken... of denken ze dat het dan beter gelijk 10 euro word... ik zeg maar iets, ik hoor liever jullie mening

Profiel  

Berichttitel: Re: was wielerfederaties nu poll voor lidgeld
BerichtGeplaatst: do 29 jul 2010, 19:43 
General Manager

M'n voorkeursscenario: een kleine verhoging om bepaalde onkosten te dekken.

Voor deze webstek hebben we bijvoorbeeld wel een sponsor, maar als we portaalpagina er komt moeten we misschien meer webruimte hebben. Ook het opsturen van lidkaarten (en die documenten voor het ziekenfonds) moet nu eenmaal betaald worden. De Post werkt niet "voor de koning"...

Bijkomende voordelen vinden is niet zo eenvoudig. Hier speelt de macht van het aantal. Een organisatie als de Fietsersbond of de VWB hebben meer in de pap te brokkelen dan wij. Wel kunnen we in een eerste jaar - zonder dat er sprake is van bijkomende verhoging - eens zoeken wat er kan. Is een groepsaankoop van bepaalde banden bijvoorbeeld interessant? Welke fabrikant of winkel van ligfietsmateriaal wil ons een korting toekennen (maar dan is weer de vraag wat zij van ons willen..., want in de bedrijfswereld is nu eenmaal "niets voor niets").

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 2 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 2 uur