Het is nu wo 08 sep 2010, 2:42

Alle tijden zijn GMT + 2 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 89 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 09 mei 2010, 8:24 
Junior

Zag de waw-rijder gisteren aan mijn straat staan praten met iemand maar tegen dat ik de tijd had om even tot daar te bollen was ie al verdwenen... Hij valt natuurlijk wel op in deze staat. Succes ermee

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 09 mei 2010, 9:26 
Belofte

Alles na zessen moet wel lukken.
Ben dan thuis.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 09 mei 2010, 10:13 
Helper

Bram Mouton schreef:
Zag de waw-rijder gisteren aan mijn straat staan praten met iemand maar tegen dat ik de tijd had om even tot daar te bollen was ie al verdwenen... Hij valt natuurlijk wel op in deze staat. Succes ermee
Ah aannemerstraat? ;)

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 09 mei 2010, 10:16 
Helper

tripikon schreef:
Alles na zessen moet wel lukken.
Ben dan thuis.
Ik ben nog niet zeker of het ga lukken, ik ga waarschijnlijk gaan eten bij familie en dus zou ik zeggen verwacht me niet :P ik denk dat het voor een andere keer zal zijn, je moet het maar zeggen ;)

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 09 mei 2010, 10:23 
Junior

Wel ik woon scheldestraat maar zag je in de aannemersstraat op goed 100 m van mijn huis... Ik hou het in de gaten als je nog eens passeert

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 09 mei 2010, 15:28 
chauffeur

FrodoriC schreef:
ik ben daar dan op trein gestapt met de WAW, die maar heel nauwtjes in het fietscompartiment past :P

Eerst en vooral proficiat met je aankoop. Hopelijk blijf je er tevreden van :-)
Mocht je VM trouwens gewoon voor 5 euro (zoals gewone fiets) mee op de trein?

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 09 mei 2010, 19:58 
Junior

Ik had begrepen dat dit al jaren je droom was. Je bent wel snel geëvolueerd, niet ? Proficiat met de aanwinst en veel plezier ermee !

Benieuwd om je er eens mee te zien.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 09 mei 2010, 20:02 
lijstbeheerder velomobielen

FrodoriC schreef:
zo, volgens Dries ben ik (normaal gezien) de 6de eigenaar van de WAW003! :D
ik ben hem vandaag in Antwerpen gaan halen van Teun, die tegelijkertijd mijn catrike speed met staart heeft overgenomen. Dan ben ik naar Berchem gereden om hem eens 'te testen', ik ben daar dan op trein gestapt met de WAW, die maar heel nauwtjes in het fietscompartiment past :P dan heb ik hem wat ingereden in de blaarmeersen. ZAAALLIGGEEE FIETS :D
1 minpunt is dat met de cockpit/dakje erop ik mijn hoofd niet kan draaien om links of rechts te kijken omdat m'n helm me tegen houdt!
dan heb ik gemerkt dat het een heel warme fiets is :D ik kwam er met stoom uit :P ik heb wel nood aan pinklichtjes! want nu voel ik me nogal kwetsbaar in het verkeer... nu vanavond nog m'n aanwinst aan al de maten tonen :D dit keer zal ik zonder dakje rijden

hier al wat foto'tjes (gsm) ;)
De stoom wen je wel aan hoor (vooral in de winter kan dat een plus zijn) maar raar van dat dakje want je hebt er één van het nieuwe type dat zowel vooraan als achteraan opgehoogd kan worden. Het oude type was vast en enkel het vizier kon open, zodat het quasi onmogelijk is om een normaal type helm eronder aan te doen. Nu moet ik eerlijk zijn: ik draag normaal geen helm en voor wedstrijden gebruik ik zo'n worsthelm (niet meer reglementair maar wel aanvaard). En op 45.000km heb ik nog geen enkel moment gekend dat ik er echt één gewild zou hebben...
En voor de pinkers kan je best bij velomobiel ten rade gaan of zelf iets in elkaar knutselen. Veel succes en misschien tot op de piste?

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 09 mei 2010, 23:43 
Helper

skywise schreef:
De stoom wen je wel aan hoor (vooral in de winter kan dat een plus zijn) maar raar van dat dakje want je hebt er één van het nieuwe type dat zowel vooraan als achteraan opgehoogd kan worden. Het oude type was vast en enkel het vizier kon open, zodat het quasi onmogelijk is om een normaal type helm eronder aan te doen. Nu moet ik eerlijk zijn: ik draag normaal geen helm en voor wedstrijden gebruik ik zo'n worsthelm (niet meer reglementair maar wel aanvaard). En op 45.000km heb ik nog geen enkel moment gekend dat ik er echt één gewild zou hebben...
En voor de pinkers kan je best bij velomobiel ten rade gaan of zelf iets in elkaar knutselen. Veel succes en misschien tot op de piste?
ik kon er perfect onder met de helm hoor, dat niet, maar ik kon niet draaien met m'n hoofd, wel een "beetje" ambetant in het verkeer... ik moet wel zeggen dat ik een groot hoofd heb :P
pinkers ga ik nog even zo laten, na wat gereden te hebben zonder kapje, valt het goed mee in het verkeer, eerst nog wat sparen ;)

hij bevalt me meer en meer :D ongelooflijk ding!

ik zal zeker eens mee op de piste rijden !! dat wil ik al lang... iets voor deze zomer (tenminste als er dan gereden wordt (?) )

@Capojan : evolutie ging inderdaad snel, ik had dit beestje verwacht over 4 jaar :roll: ik rij bijna elke dag wel eens rond in de buurt van Gent

@slangetje : ik heb inderdaad 5€ betaald voor m'n beestje op de trein te zetten :P hij paste schuin in het fietscompartiment en de deur erachter kon niet open :P als ze iets zeggen, zeg ik gewoon dat het een fiets is en dat ik daarvoor betaald heb, fiets = fiets e ;)

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 10 mei 2010, 8:06 
chauffeur

FrodoriC schreef:
ik zal zeker eens mee op de piste rijden !! dat wil ik al lang... iets voor deze zomer (tenminste als er dan gereden wordt (?) )
voor de kalender zie: www.hpv.be. en bij wedstrijden staat hier wel ergens een lijntje met de wedstrijden.
Maar er wordt gereden in de zomer en de meeste pistes liggen op minder dan 10 km van een station (alleen Peer weet ik niet zeker en Wilrijk is iets verder denk ik).

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 10 mei 2010, 9:54 
General Manager

FrodoriC schreef:
zo, volgens Dries ben ik (normaal gezien) de 6de eigenaar van de WAW003! :D
ik ben hem vandaag in Antwerpen gaan halen van Teun, die tegelijkertijd mijn catrike speed met staart heeft overgenomen. Dan ben ik naar Berchem gereden om hem eens 'te testen', ik ben daar dan op trein gestapt met de WAW, die maar heel nauwtjes in het fietscompartiment past :P dan heb ik hem wat ingereden in de blaarmeersen. ZAAALLIGGEEE FIETS :D

Dacht ik het niet?! Op de voorbije toertochten zag ik je al vlammen en naar wat je allemaal vertelde, kwam het al bij me op dat je onvermijdelijk bij de WAW zou terecht komen. Als er één velomobiel is die bij je past, lijkt het me wel het scheurijzer van fietser.be te zijn! Je hebt je roeping dus gevonden. Proficiat en hopelijk veel aangename en onbezorgde kilometers ermee!

We zien je in je WAW-cockpit wel weer op een van de komende tochten, niet?!

Citaat:
@slangetje : ik heb inderdaad 5€ betaald voor m'n beestje op de trein te zetten :P hij paste schuin in het fietscompartiment en de deur erachter kon niet open :P als ze iets zeggen, zeg ik gewoon dat het een fiets is en dat ik daarvoor betaald heb, fiets = fiets e ;)

En als je ze moeilijk doen, dan haal je de WAW toch uit elkaar! :wink: Lekker modulair. Neus en staart op de rug en het midden onder de arm. Een wat zwaar uitgevallen rugzaktoerist! 8)

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 10 mei 2010, 11:46 

eeuwige reiziger schreef:
En als je ze moeilijk doen, dan haal je de WAW toch uit elkaar! :wink: Lekker modulair. Neus en staart op de rug en het midden onder de arm. Een wat zwaar uitgevallen rugzaktoerist! 8)
Hm, da's wel een beetje te zonnig gezien hoor. Maar je kan de staart wel kwijt in de neus en de neus in het instapgat zodat de totale lengte al meer op die van een gewone ligfiets komt...

P.S. Als je moeder die M5 ook eens naar zijn potentieel wil voelen mag zij ook zeker komen meeracen (heb je ineens vervoer :-)

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 10 mei 2010, 12:30 
chauffeur

skywise schreef:
P.S. Als je moeder die M5 ook eens naar zijn potentieel wil voelen mag zij ook zeker komen meeracen (heb je ineens vervoer :-)
En ik nog een concurrentie...

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 10 mei 2010, 14:53 
Helper

Haar Seiran SL zal het beter doen :P maar je gaat haar daar niet rap zien, mijn ouders zijn niet de jongste, en een piste is al iets te snel denk ik :P

ik ga er zeker mee op tourtochten verschijnen, maar ik heb een heeeeekel aan kasseien!! Dus de hurricane zal soms ook dienst doen ;) hangt ook af van het weer :D

Het probleem bij de wedstrijden is inderdaad de afstand tot de wedstrijd, als het in de zomer is, zou ik er nog naar toe fietsen maar ik heb niet altijd de tijd daarvoor :)

F. : verslaafd en trots op z'n WAW :D

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 10 mei 2010, 16:49 

FrodoriC schreef:
Haar Seiran SL zal het beter doen :P maar je gaat haar daar niet rap zien, mijn ouders zijn niet de jongste, en een piste is al iets te snel denk ik :P

De oudste deelnemer voor 't ogenblik is Gaston en die is (verbeter mij als ik mij vergis) al 65, maar heeft mij toch twee jaar geleden nog bijna op de streep voorbijgestoken op 't BK

FrodoriC schreef:
Het probleem bij de wedstrijden is inderdaad de afstand tot de wedstrijd, als het in de zomer is, zou ik er nog naar toe fietsen maar ik heb niet altijd de tijd daarvoor :)

Voor de wedstrijden richting kust ligt Gent op de weg maar dan zouden beide WAWs wel op 't dak van de Berlingo moeten (technisch haalbaar maar vraagt wel wat mankracht...)

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 89 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 2 uur