skywise schreef:
De stoom wen je wel aan hoor (vooral in de winter kan dat een plus zijn) maar raar van dat dakje want je hebt er één van het nieuwe type dat zowel vooraan als achteraan opgehoogd kan worden. Het oude type was vast en enkel het vizier kon open, zodat het quasi onmogelijk is om een normaal type helm eronder aan te doen. Nu moet ik eerlijk zijn: ik draag normaal geen helm en voor wedstrijden gebruik ik zo'n worsthelm (niet meer reglementair maar wel aanvaard). En op 45.000km heb ik nog geen enkel moment gekend dat ik er echt één gewild zou hebben...
En voor de pinkers kan je best bij velomobiel ten rade gaan of zelf iets in elkaar knutselen. Veel succes en misschien tot op de piste?
ik kon er perfect onder met de helm hoor, dat niet, maar ik kon niet draaien met m'n hoofd, wel een "beetje" ambetant in het verkeer... ik moet wel zeggen dat ik een groot hoofd heb
pinkers ga ik nog even zo laten, na wat gereden te hebben zonder kapje, valt het goed mee in het verkeer, eerst nog wat sparen
hij bevalt me meer en meer

ongelooflijk ding!
ik zal zeker eens mee op de piste rijden !! dat wil ik al lang... iets voor deze zomer (tenminste als er dan gereden wordt (?) )
@Capojan : evolutie ging inderdaad snel, ik had dit beestje verwacht over 4 jaar

ik rij bijna elke dag wel eens rond in de buurt van Gent
@slangetje : ik heb inderdaad 5€ betaald voor m'n beestje op de trein te zetten

hij paste schuin in het fietscompartiment en de deur erachter kon niet open

als ze iets zeggen, zeg ik gewoon dat het een fiets is en dat ik daarvoor betaald heb, fiets = fiets e