| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
eeuwige reiziger General Manager

Geregistreerd op: 13-9-2004 Berichten: 2631 Woonplaats: 't Molendorp, ofte Ruiselede
|
Geplaatst: Do 17 Apr 2008, 13:49 Onderwerp: Flitsende beelden... aan de andere kant van het Water |
|
|
De WAW in actie alsook een Noord-Amerikaanse velomobiel:
http://www.helptv.ca/online.aspx?FlashVars=admin/uploads/vid/velomobiles.flv _________________ Dagdromend - mijmer ik weg - in de wereld - van het ongrijpbare - is niet alles - binnen handbereik - ben ik op een - eeuwig voortdurende reis
Stormend door het leven met Versatile009, Alligt Alleweder042 & Thorax Tangens |
|
| Naar boven |
|
 |
allewedertje ploegleider

|
Geplaatst: Vr 18 Apr 2008, 8:18 Onderwerp: |
|
|
Vergeleken met die Nimbus, is die WAW toch een veel knappere raket, als je't mij vraagt !
Tihamér _________________ i ride my bikes to ride my bikes |
|
| Naar boven |
|
 |
Broeno Helper
|
Geplaatst: Vr 18 Apr 2008, 15:53 Onderwerp: |
|
|
Valt wel op dat die Nimbus tot een volledig andere 'school' behoort dan de 'Lage Landen'-VM's hé. Uiteindelijk zijn Quest, Mango, Waw, Alleweder, Sunrider en Versatile wel variaties op een zelfde thema hé. Elk met hun eigen sterke/zwakke punten en eigen karakter, maar toch...
Als je er die Nimbus, die Oostenrijker of die Australiër tegenover zet, zie je toch al iets volledig anders niewaar. Zelfs de Go-One is eigenlijk al iets 'afwijkends'...
Vraag me trouwens af waarom het altijd monocoques moeten zijn. Zou er rond een bestaand trike-chassis niet evengoed een goeie VM te construeren zijn?... _________________ Mijn witte Azub is de Max!
www.kmvdeleiezonen.be |
|
| Naar boven |
|
 |
rik dokter

|
|
| Naar boven |
|
 |
Edje General Manager

|
Geplaatst: Vr 18 Apr 2008, 17:45 Onderwerp: |
|
|
Dat ziet er deftig uit he Rik  _________________ Carbon High racer, Rans stratus XP,
Kilometerlijst 2010 |
|
| Naar boven |
|
 |
Broeno Helper
|
Geplaatst: Vr 18 Apr 2008, 18:02 Onderwerp: |
|
|
Sehr schön!
Maar da ziet er toch weer quasi inwisselbaar uit met Lage-Landen-VM's, niewaar?... Een vleugje FAW, een snuifje Quest,...
Ik weet wel dat ze allemaal een beetje uit hetzelfde aërodynamicavaatje (moeten) tappen, maar toch... Ik vind dat er best een beetje meer diversiteit in vorm zou mogen zijn. Uiteindelijk begint aërodynamica pas aan hogere snelheden ECHT belangrijk te worden hé... Zo zou een tadpole-VM waarbij de voorwielen niet halverwege de body lijken te zitten toch al een breath of fresh air zijn. Nu hebben ze allemaal precies een beetje een 'zware neus' en da lijkt mij ook iets minder praktisch bij verkeersdrempels. En voor iemand die nu en dan iets omvangrijkers dan een rugzak of wat kleine boodschappen te vervoeren heeft, is er nu toch ook nie veel op de markt... _________________ Mijn witte Azub is de Max!
www.kmvdeleiezonen.be |
|
| Naar boven |
|
 |
wost the travelling cook

Geregistreerd op: 11-9-2003 Berichten: 2206 Woonplaats: biezestraat 80a 9220 Hamme
|
Geplaatst: Vr 18 Apr 2008, 18:40 Onderwerp: |
|
|
Ik heb het onderstel al. Wacht nog even af voor de prijs. _________________ www.flanderstour.be 20 tot 24 juli 2009 5 dagen fietsplezier all-in |
|
| Naar boven |
|
 |
allewedertje ploegleider

|
Geplaatst: Vr 18 Apr 2008, 18:51 Onderwerp: |
|
|
Wauw, echt knappe afwerking !
Wel jammer dat de voorwielen niet geveerd zijn, alleen het achterwiel. Ik vraag me af hoe dat zo overkapt rijdt op onze Belgische wegen. Kan me voorstellen dat die omkuiping heel stevig moet zijn bevestigd om er niet af te rammelen ....
Tihamér -comfort rules  _________________ i ride my bikes to ride my bikes |
|
| Naar boven |
|
 |
rik dokter

|
Geplaatst: Vr 18 Apr 2008, 20:04 Onderwerp: |
|
|
Ja, ik vind hem ook erg mooi. En zo te zien zitten er in het midden schroefjes. Als dat betekent dat de carrosserie daardoor relatief snel af te nemen is, dan denk ik dat dit wel eens een topper zou kunnen worden. Want het wordt een erg veelzijdige fiets op deze manier. Natuurlijk wel nog even de specificaties afwachten!
Het idee op zich verdient al een pluim, zeker in combinatie met de ice trike. Ikzelf althans heb altijd wel een boontje gehad voor de ice.
Wost, als ik jou was zou ik dit heel goed in de gaten houden  _________________ WAW027 + Challenge Hurricane
http://www.rikkie-fotografie.be
http://www.limburgseliggers.be |
|
| Naar boven |
|
 |
Pixel-Man Neo Prof

Geregistreerd op: 15-2-2008 Berichten: 198 Woonplaats: Lille (Rijsel, F)
|
Geplaatst: Vr 18 Apr 2008, 22:05 Onderwerp: |
|
|
De Trice is een prachtig ding. Zeker met zo'n verf. PRACHTIG! _________________ Ik ben franstalig... fouten gezien: 't is normaal.
http://pixelman.unblog.fr/ |
|
| Naar boven |
|
 |
crash-quest-dummy dokter

Geregistreerd op: 18-1-2006 Berichten: 1375 Woonplaats: Duffel, 200m van FKP 66
|
Geplaatst: Zo 20 Apr 2008, 9:26 Onderwerp: |
|
|
wa moet da wegen